Kontakta oss
Kontakta oss

Service för automatiserade terminaler

Att serva en automatiserad terminal innebär en djupare nivå av sammankoppling och ett starkare beroende av teknik än vid manuellt manövrerade terminaler. Systemet som består av olika mjukvaru- och hårdvarulösningar från många olika parter skapar grunden för terminalautomation. Allt måste fungera tillsammans och hårdvara och mjukvara kan inte separeras från varandra.

För att driva en effektiv automatiserad verksamhet är det avgörande att ha rätt kompetens och personer för att förstå systemets beroenden och logik samt processerna och verktygen för att utnyttja den mängd data som genereras av programvaran och utrustningen. Kalmar erbjuder olika typer av tjänster och expertis för att hjälpa er att planera, stödja, utveckla och förbättra er automatiserade drift under hela den operativa livscykeln.

 

Automation Mjukvaru Uppdateringar 

  • Nya uppdateringar varje kvartal med defektkorrigeringar, mindre funktionsförbättringar och kompatibilitetsuppdateringar
  • Defektkorrigerings tjänster
  • Kundspecifika release test miljöer
  • Svar på frågor om programvaran

Automation Fjärr Support

  • 24/7/365 fjärrsupport för att hantera oplanerade avbrott och incidenter

On-site Automation Personlig Service 

  • Skräddarsytt efter kundens behov beroende på vilken supportnivå som behövs
  • På plats hos kund 
  • En kontaktperson för kunden 
  • Uppbackas av Automation Fjärr Support 

Automation Mjukvaru Driftsättning

  • Processoptimerings tjänster 
  • Emulation service
  • Automation Utbildning 
  • Skräddardytt efter kundens behov
  • Anpassad Automation
  • Skräddarsydd utveckling kan innefatta automationsmjukvara, hårdvara och/eller tjänster